پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228125
شوک به تراکتورسازي و گل محمدي
تاریخ انتشار : 1396/03/07 09:55:26
نمایش : 1658
باشگاه تراکتورسازي به دليل شکايت بازيکنان خارجي سابق خود با محروميت از سوي فيفا مواجه شد. بنا بر حکم فدراسيون جهاني فوتبال اين تيم حق فعاليت در پنجره نقل‌وانتقالات را ندارد اما مي‌تواند 3 بازيکن به عنوان سهميه آزاد فيفا جذب کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، باشگاه تراکتورسازي به دليل شکايت بازيکنان خارجي سابق خود با محروميت از سوي فيفا مواجه شد. بنا بر حکم فدراسيون جهاني فوتبال اين تيم حق فعاليت در پنجره نقل‌وانتقالات را ندارد اما مي‌تواند 3 بازيکن به عنوان سهميه آزاد فيفا جذب کند.
 
حالا شنيده مي‌شود با توجه به بسته شدن سيستم TMS باشگاه تراکتورسازي، اين تيم حتي حق خريد 3 بازيکن آزاد را هم در بازار نقل‌وانتقالات تابستاني ندارد.

با اين حساب، کار يحيي گل‌محمدي سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتورسازي بسيار سخت‌تر از قبل شد. با اين شرايط، سينا عشوري که بازيکن آزاد به حساب مي‌آيد هم نمي‌تواند به فهرست برگردد و براي اين تيم در ليگ برتر هفدهم بازي کند.

يک منبع آگاه باشگاه تراکتورسازي در اين رابطه گفت: صحبت‌هايي مطرح شده اما تا بدين لحظه خبر رسمي مبني بر منع خريد 3 بازيکن آزاد از سوي سازمان ليگ يا فدارسيون فوتبال به ما ابلاغ نشده است.

ميزان
 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html